Priser & paket

Utställare eller partner?

Genom att medverka på Learning Conference får du:

  • Gott om tid med att nätverka med målgrupper in L&D.
  • Nya leads och möjlighet att hantera dessa med leadscanning.
  • Synlighet och ökad varumärkeskännedom för beslutsfattare inom L&D-branschen.
  • Tillfälle att främja er trovärdighet och positionering på marknaden.

På Learning Conference träffar du en mängd relevanta kunder, företag och deltagare inom såväl offentlig- som kommersiell verksamhet. De är där för att lära sig senaste nytt inom branschen och hitta de bästa verktygen och lösningarna. Ett optimalt tillfälle för dig att visa fram vad ditt företag har att erbjuda.

Som medlem i Swedish Learning Association, Promise och Swedish Edtech Industries har ni möjlighet att boka deltagande till medlemsrabatt. Kontakta din branschförening eller Hexanova Events för mer information.

PARTNER

  • Exponeringsyta 2×2 m inkl 1 ståbord, 1 barstolar, eluttag och wifi
  • Logotype i utställarförteckningen
  • Möjlighet till egen föreläsning i parallella spår samt marknadsföring av denna i nyhetsbrev, programblad, mm.
  • Medverkan i programråd
  • Fyra stycken fullvärdiga deltagarbiljetter á 7900 SEK
    (biljetterna inkluderar 2-dagars seminarieprogram inkl. måltider som fm fika, lunch, em fika båda dagarna samt bankett inkl. prisutdelning, underhållning och trerättersmiddag, dag 1)
  • Möjlighet att köpa till ytterligare tre deltagarbiljetter á 4900 kr (ord. 7900 kr)
  • Redaktionellt innehåll ”Hallå där” (gärna med inriktning innehållet i presentationen) i Learning Conference nyhetsbrev
  • Exponering som partner på hemsida, nyhetsbrev, program och inbjudningar
  • Rabattkod att sprida i ert nätverk

99.000 KR

59.000 KR

Premium

  • Exponeringsyta 2×2 m inkl 1 ståbord, 1 barstolar, eluttag och wifi
  • Logotype i utställarförteckningen
  • Två stycken fullvärdiga deltagarbiljetter á 7.900 SEK
    (biljetterna inkluderar 2-dagars seminarieprogram inkl. måltider som fm fika, lunch, em fika båda dagarna samt bankett inkl. prisutdelning, underhållning och trerättersmiddag, dag 1)
  • Möjlighet att köpa till ytterligare tre deltagarbiljetter á 4900 kr (ord. 7900 kr)
  • Rabattkod att sprida i ert nätverk

    Välj 2 st av alternativen nedan:

    • Istopp i påse alternativt material som läggs på åhörarstolarna
    • Banner i nyhetsbrev
    • Extra exponering i entrén
    • Logga på storbildsskärm i utställningsytan

Utställare

  • Exponeringsyta 2×2 m inkl 1 ståbord, 1 barstolar, eluttag och wifi
  • Logotyp i utställarförteckningen
  • Två stycken fullvärdiga deltagarbiljetter á 7.900 SEK

    (biljetterna inkluderar 2-dagars seminarieprogram inkl. måltider som fm fika, lunch, em fika båda dagarna samt bankett inkl. prisutdelning, underhållning och trerättersmiddag, dag 1)

  • Möjlighet att köpa till ytterligare tre deltagarbiljetter á 4900 kr (ord. 7900 kr)

  • Rabattkod att sprida i ert nätverk

45.000 KR

EXPONERINGSTJÄNSTER

EXTRA EXPONERING OCH VARUMÄRKESFRÄMJANDE MÖJLIGHETER

Som partner/ utställare på Learning Conference har du möjlighet att på plats glänsa lite extra och extra tydligt.

Utöver våra olika partner och utställarpaket erbjuder Learning Conference en mängd lukrativa exponeringstjänster som både ökar din exponering på mötesplatsen och förbättrar det kommersiella resultatet av din medverkan.

Vissa tjänster är exklusiva och kan endast bokas av ett eller ett fåtal företag, andra kan bokas av flera.

PLANERA FÖR ETT RIKTIGT BRA EVENEMANG!

EXKLUSIV välkomstpåse

Samtliga besökare tilldelas ert företags välkomst-påse i entrén till konferensen.
Pris exkl. produktion. 
13 000 SEK

(max antal: 1 st)

INNEHÅLL I VÄLKOMNSTPÅSE

Ex. tidning/broschyr/ erbjudande/presentartikel från er stoppas i välkomstpåsen.
Pris exkl. produktion.
7000 SEK

(Max antal: 6 st)

TOALETTREKLAM

Toalettexponering på insidan av toalettdörrar och på speglar.
Pris exkl. produktion.
8000 SEK

(Max antal: 1st)

NYCKELBAND

Ert företags logga trycks på alla nyckelband som används av deltagare. Pris exkl. produktion.
25 000 SEK

(Max antal: 1st)

LOGGA/ BANNER PÅ STORBILDSSKÄRM

Logga på storbildsskärm i utställningsytan, entrén samt hänvisningsskyltar
7500 SEK

(max antal: 4 st)

MATERIAL SOM LÄGGS PÅ ÅHÖRARSTOLARNA

Ex.tidning/broschyr/erbjudande/ presentartikel från er som läggs på åhörarstolarna i plenum, 500 platser.
Pris exkl. produktion.
7000 SEK

(Max antal: 2st)

EXPONERING I ENTRÉN

Exponera ert varumärke i entrén där alla går förbi. Exempelvis rollup.
Pris exkl. produktion.
8000 SEK

(Max antal: 2 st)

MINGELPARTNER

Exklusiv möjlighet där din organisation står i centrum. Ni står som värd när deltagare, besökare och leverantörer samlas runt er exponeringsyta där ni bjuder på förmingel inför kvällens bankett.

  • Värdskap – Efter sista konferenspasset dag ett i Plenum, ges tillfälle att från scen välkomna deltagarna till er monter för mingel. 
  • Logga i alla sammanhang där minglet marknadsförs innan och under genomförandet av mötesplatsen (annonser, webbsida, skyltar, programblad, etc).

Detta är en fantastisk möjlighet att skaka hand och hälsa gästerna välkomna när de kommer till er monter, visa ert varumärke, bygga relation inför framtiden.

25 000 kr inkl. dryck och serveringskostnad

(Max antal: 1st)

Vill du veta mer om utställningen och partnerskap?

Kontakta någon av våra säljare eller lämna en intresseanmälan så berättar vi mer om möjligheterna för dig och din organisation!

Martin Nyman
Sales Manager

Tel: +46 734-43 10 90
Skicka epost

Beatrice de Maré Peterson 
Affärsområdeschef

Tel: +46 706 – 4506 22
Skicka epost

E-post

info@learningconference.com

Telefon

031 - 719 05 00