...

Praktisk information för er medverkan

Har du några frågor eller funderingar?

Här finner ni som utställare svar på de flesta praktiska frågorna man kan ha angående er medverkan.

Titta här först och om ni mot förmodan inte finner svar på det ni undrar över här, kan ni hitta våra kontaktuppgifter längst ner på sidan.

Onsdag 17 september:
Konferens: 08:00 – 17:10 
Mingel: 17:10 – 18:00
Bankett: 19:00 – Sent

Torsdag 18 september:
Konferens: 08:20 – 16:40  

Inflytt:
Datum: Onsdag, 17 september
Tid: kl. 06:30 – 08.00 

Utflytt:
Datum: Torsdag, 18 september 
Tid: från kl. 16.40 – 19.00
 

Leverans i förväg:
Münchenbryggeriet Event & Konferens
Söder Mälarstrand 53
118 25 Stockholm

Leverans samma dag: 
Münchenbryggeriet Event & Konferens
Torkel Knutssonsgatan 2A/Duvogränd
118 25 STOCKHOLM, Sverige 

Märk upp godset med:

  • Learning Conference
  • 17–18 september
  • Ert företagsnamn, monternummer, er kontaktperson och telefonnummer

Vid leverans: Meddela projektledare Erik Lindkvist tel: 073 599 20 57 om leverans av material och kontakta vaktmästaren på tel: 070 566 23 00 på plats för att öppna och ta emot godset. 

Torkel Knutssonsgatan 2, 
118 25 Stockholm 

Användarnamn är den email som angavs vid bokning och lösenordet har ni själva bestämt. Om ni saknar lösenord kan ni få det skickat till er via “Forgot Password”-knappen. 

I utställarportalen hittar ni: 

  1. Anmälan av deltagare
  2. Bjud in ditt nätverk
  3. Er utställningsyta & beställning av extra monterinredning
  4. Leadscanning
  5. Exponeringstjänster
  6. In-och utflytt i utställningen & leveransadress
  7. Talarinfo för partners som erhåller en föreläsning 
  8. Logi
  9. Kontaktuppgifter

Länk till utställarportalen: https://exhibitor.trippus.se/#/

Observera att endast en person från er organisation kan vara kontaktperson i Utställarportalen. Om ni vill att fler ska ha tillgång kan ni dela samma användarnamn och lösenord inom er organisation. 

Alla representanter från er organisation som deltar behöver registrera sig. Som partner eller utställare erhåller ni ett begränsat antal kostnadsfria deltagarbiljetter. Dessa ska registreras via utställarportalen. Observera att monterpersonal och föreläsare som representerar er organisation (som önskar delta på konferensen) måste använda dessa biljetter.

Så här registrerar ni era kostnadsfria deltagarbiljetter:
1.     Gå till utställarportalen och klicka på HEM.
2.     Klicka på lägg till PERSONAL för att lägga till era deltagare och använda de kostnadsfria biljetterna.
3.     Fyll i alla uppgifter och bekräfta genom att klicka på SUMMERING.

Utöver de kostnadsfria biljetterna kan ni anmäla ytterligare personer till rabatterat pris (4 900 kr exkl. moms per biljett, ordinarie pris 7 900 kr exkl. moms per biljett).

Så här registrerar ni extra deltagare/gäster:
1.     Gå till utställarportalen och klicka på HEM.
2.     Klicka på lägg till GÄSTER för att lägga till era extra deltagare.
3.     Fyll i alla uppgifter och bekräfta genom att klicka på b.

Deltagarbiljetterna inkluderar konferens, lunch, fika båda dagarna, en trerättersmiddag med underhållning och prisutdelningar dag 1.

I er exponeringsyta ingår följande: yta 2x2m, 1 barstol, 1 ståbord, eluttag. 

Notera – Inga monterväggar ingår! Ni får mer än gärna ta med er en egen bakvägg/rollups men vi ber er att inte sätta upp väggar mot era grannar.  

Beställning av extra monterinredning
Om ni önskar komplettera er exponeringsyta med ytterligare inredning kan ni se mer information i er utställarportal.

För att maximera er synlighet och skapa engagemang bland deltagarna erbjuder vi ett antal exklusiva exponeringstjänster. Dessa hjälper er att:

  • Sticka ut från konkurrenterna.
  • Locka fler besökare till er exponeringsyta.
  • Öka antalet leads och förbättra ert resultat.

Läs mer om möjligheterna här:  Exponeringstjänster

Lead Scanning-inlogg används av er som utställare för att scanna besökare i er monter. Besökarnas data samlas då som leads i er utställarportal. OBS – ingen app behöver laddas ner, utan man använder det inlogg som tilldelas.

Mer information om verktyget Lead Scanning och hur ni använder det finner ni här.

Önskar ni lägga till Lead Scanning i ert paket finner ni information i er utställarportal.

Vi tipsar om Hotel Rival – ”Ett smålyxigt hotell i hjärtat av Södermalm”. 

Klicka på länken för att komma till bokningssidan: Hotel Rival -bokning

Lyckas på Learning Conference

Våra bästa tips för att få ut maximalt av ert deltagande

Sätt tydliga och mätbara mål

Bestäm vad ni vill uppnå – exempelvis antal leads, befintliga kundrelationer, stärkt varumärke eller ökad försäljning – och kommunicera detta till hela teamet. Planera hur ni vill synas och engagera besökare i montern, och bestäm redan i förväg hur ni tänker följa upp efter Learning Conference.

Skapa engagerande aktiviteter i montern

Tänk igenom vilka aktiviteter som passar era mål och ger besökaren en anledning att stanna till.

Förhandsmarknadsför gärna dessa aktiviteter för att locka fler besökare.

Marknadsför och bygg förväntan via sociala medier

Använd sociala kanaler för att kommunicera i god tid före Learning Conference – berätta vad ni kommer att visa, tipsa om erbjudanden och dela nyheter. Tagga @LearningConference konto, länka till vår hemsida och dela gärna material under dagarna.

Bemanna smart och följ upp i tid

Se till att monterpersonalen är väl informerad, motiverad och redo att möta besökarna på ett sätt som speglar era mål. Efter Learning Conference – kontakta snabbt insamlade leads, dela bilder eller innehåll i era kanaler och utvärdera både resultat och lärdomar.

Kontaktuppgifter

Martin Nyman
Sales Manager

Tel: +46 734-43 10 90
Skicka epost

E-post

info@learningconference.com

Telefon

031 - 719 05 00

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.